Selasa, 10 Mei 2011

Legaaaa Den.

Assalamualaikum...

leganya den bila semuanya dah terjawab..punyerlah takut nak cakap pada my hubby samapi puasa 2 hari tanpa makan nasi..huhuhu..dah setel bagitau perkara sebenar lapar gler den..hehehhee
kadang tue rasa nak tergelak pun yer..takut sangat2 tahap cipan..

*************************************
betul kata semua orang aku beruntung dapat my hubby..sememangnya penyabar..baik hati dan bukan jenis panas baran..hehehhe.alhamdulillh syukur sangat-sangat..harap2 sehingga akhir hayatlah dia berperangai macam ni.hehehhe..errrmm ari ni aku nak kena hantar gambar untuk banner..harap2 aku tak melencong ke tempat lain ar...

************************************
yana thanks a lot atas bantuan kamu menenangkan hati ni selama aku dalam ketakutan...hehehhe..betul kata ko dia tak marah n makan aku..dia nak makan nasi je..hehhehe..aku akan sentiasa memerlukan kamu wahai cousin yang aku sayangi..hehee...aku sayang naz wei..dia siap nak pergi hantar cat..aku pulak yang terkejut.huhuhu..ermmm..tak perlah..harap2 perangai dia tak akan berubah selepas kahwin..

*************************************
Okey my blog..i nak sambung buat kerja pulak..karang tak pasal2 my bos nampak mengamuk ar dia..

1 ulasan:

  1. see..naz dia x mkn nasi..past kawen dia nak mkn ko lak..hahaha jaga2 lh ko siap sedia ek hehehehe...

    BalasPadam